Contabilitate Primara cu Utilizarea Calculatorului

Cu numarul de ordine in Registrul National al furnizorilor de formare profesionala a adultilor: 40/3942/19.06.2014

Doriți să știți totul despre salarii? Doriți să știți ce înseamnă TVA? Doriți să stiți să vă verificați contabilul?

Acest curs se adresează persoanelor ce doresc să urmeze o carieră în domeniul resurselor umane.

Acest Curs de Contabilitate Primară cu Utilizarea Calculatorului răspunde la numeroase întrebări și face ca domeniul contabilității să devină prietenos și accesibil. Cursul tratează prima etapă a demersului contabil prin întocmirea corectă a documentelor contabile primare precum și circuitul acestora într-o unitate patrimonială. Durata cursului este alocată cu preponderență generării documentelor contabile cu ajutorul calculatorului, punându-se accent îndeosebi pe partea practică !!! (se utilizează programul SAGA SOFT).

Cursul este un mijloc eficient de însușire a cunoștințelor, de dobândire a competențelor financiar – contabile și de inițiere in legislația aferentă domeniului. Se dobândesc principii și deprinderi în contabilitatea primară și financiară (întocmirea, circuitul documentelor și înregistrarea sistematică și cronologică a acestora). De asemenea, modulele parcurse sunt adaptate atât afacerii dumneavoastră, indiferent de tipul sau mărimea acesteia, cât și persoanelor care lucrează în sectorul privat.

VREAU SA VAD PROGRAMA ACESTUI CURS

CONȚINUT TEMATIC CURS CONTABILITATE PRIMARĂ CU UTILIZAREA CALCULATORULUI

I. PREZENTAREA ROLULUI DEPARTAMENTULUI CONTABIL ÎNTR-O UNITATE PATRIMONIALĂ

II. DOCUMENTE CONTABILE UTILIZATE ÎN CONTABILITATEA BUNURILOR
1. Întocmirea facturilor emise către clienți (facturare). Aplicații practice.
2. Întocmirea notei de recepție (NIR). Aplicații practice la recepția bunurilor.
3. Avizul de însoțire a mărfii. Aplicații practice în cazul avizului: livrări de bunuri către cumpărători, transferuri de bunuri. Facturarea în urma emiterii avizului.
4. Bonul de predare-transfer. Aplicații practice la transferul bunurilor; comparație bon-aviz.
5. Bonul de consum. Aplicatii practice in cazul consumurilor.
6. Fisa de magazie. Aplicatii practice
7. Completarea listelor de inventariere. Aplicatii practice.

III. DOCUMENTE CONTABILE PRIVIND MIJLOACELE BANESTI SI DECONTARILE
Baza legala; implicatii asupra modificarii elementelor patrimoniale.
1. Chitanta. Aplicatii practice.
2. Intocmirea Dispozitiei de plata/incasare catre casierie. Aplicatii practice.
3. Intocmirea cecurilor, ordinelor de plata, foi de varsamant. Aplicatii practice.
4. Intocmirea registrului de casa. Aplicatii practice
5. Completarea registrelor obligatorii utilizate in contabilitate. Aplicatii practice.
6. Intocmirea pontajelor. Aplicatii practice.
7. Intocmirea statului de plata. Aplicatii practice.
8. Ordinul de deplasare. Aplicatii practice.
9. Decontul de cheltuieli. Rolul decontului.

IV. ARHIVAREA SI RECONSTITUIREA DOCUMENTELOR CONTABILE
Fiecare cursant va primi suport de curs GRATUIT.

In cadrul Cursului de Contabilitate Primara cu Utilizarea Calculatorului se urmareste prezentarea si interpretarea corecta a bazei legale privind intocmirea si utilizarea documentelor financiar – contabile precum si circuitul acestora intre compartimentele unei unitati patrimoniale.

Ce include taxa de participare:

Activitate de predare curs

Suport de curs

Cafea, ceai, apa

Fisele de lucru

Fiecare cursant va avea la dispoziţie calculator şi va primi suport de curs

In urma participarii la acest training veti putea aplica pentru un job cautat pe piata muncii in acest domeniu !!!

Cursul este acreditat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale și este autorizat pentru toate competențele profesionale conform standardului ocupațional cod COR 331302.

Pentru acest curs nu se plătesc taxe suplimentare (examen, certificat de absolvire, supliment descriptiv al certificatului, adeverinţa de absolvire).

certificat-absolvire
Acte necesare:
- copie certificat naștere
- copie certificat căsătorie (sau hotărâre de divort) - dacă este cazul
- copie C.I.
- copie ultima diploma de studii - liceu absolvit - pentru cursul Inspector/Referent Resurse Umane și studii superioare - pentru cursul Manager Resurse Umane.


Pentru rezervare de loc sunati la tel. 0724.77.24.25 (Vodafone),0787.63.23.75 (Telekom), 021.312.94.57 (Telekom), prin formularul de inscriere sau trimiteti un e-mail pe adresa office@cursuri-picon.ro






Picon utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a Picon cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Privacy Settings saved!
Setari permisiuni

 Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site.

Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a personaliza și imbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe website-ul nostru.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services